شماره تماس مشتریان چه کاربردهایی دارد؟
امروزه شماره همراه کاربردهایی به مراتب بیشتر از گذشته دارد. در گذشته از شماره همراه برای تماس و نهایتا پیامک استفاده می شد اما با وجود گوشی های هوشمند در دست غالب افراد، شماره همراه هر شخص دروازه ای برای ورود به دنیای اینترنت و شبکه های مجازی شده است.
اگر صاحب فروشگاه هستید حتما پیش آمده که وقتی یک مشتری از فروشگاه شما خرید می کند، سعی می کنید با دادن یک کارت تبلیغاتی فروشگاه اطلاعات تماس خود را به وی بدهید. خوب، عکس العمل همه یکی نیست. خیلی ها ممکنه کارت را بگیرند، اما بعد از چند ساعت بیرون می اندازند. شما آدرس پیچ اینستاگرام یا سایت خود و شماره تماس خود را هم گذاشتید اما خیلی ها اینها را ذخیره نمی کنند. وقتی مشتری پایش را از فروشگاه شما بیرون گذاشت دیگه نمی توانید مثلا یک ماه دیگه بهش دوباره یک کارت برسانید!
اینجاست که ابزار پیامک و شماره همراه مشتریان، خود را کاربردی تر نشان میدهد.
در برنامه باشگاه مشتریان بنا را بر این گذاشتیم که برای مشتری شما رغبت بیشتری ایجاد کنیم تا شماره همراه خود را در اختیار شما قرار دهد. وقتی مشتری در هنگام محاسبه قیمت خرید با چشمانی تقاضامند تخفیف! یک دستگاه تبلت یا گوشی می بیند که کنارش نوشته اگر تخفیف می خواهید شماره همراه خود را وارد کنید، با اشتیاق سراغ وارد کردن شماره و اطلاعاتش می رود. اگر شانسش خوب باشد برنده قرعه کشی می شود و شما هم صاحب شماره یک مشتری که می توانی کارت ویزیت دیجیتال خود را برای وی پیامک کنید و هر وقت خواستید دوباره او را در فروشگاه خود ببینید با ارسال پیامک تخفیف و جشنواره او را دعوت می کنید.