قوانین و شرایط استفاده از مجموعه برنامه باشگاه مشتریان

در صورت استفاده از سامانه باشگاه مشتریان، شما قوانین و شرایط زیر را پذیرفته اید:

حق بروز رسانی و ایجاد تغییرات در این قوانین برای باشگاه مشتریان، محفوظ است. همچنین در صورت عدم رعایت هر کدام از موارد زیر ، دسترسی شما به خدمات برنامه باشگاه مشتریان محدود خواهد شد.

  1. برنامه باشگاه مشتریان سامانه گردآوری شماره مشتریان برای مشاغل و... می باشد. در این قوانین با نام های مجموعه باشگاه مشتریان، سامانه باشگاه مشتریان، باشگاه مشتریان نام برده می شود.
  2. کلیه اصول و رویه‌های این سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و شما نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر هستید. پشتیبانی باشگاه مشتریان حق اصلاح و تغییر شروط این توافقنامه را بصورت کلی یا جزیی دارد و موارد اصلاح شده یا تغییرات را در صورت نیاز در اخبار سایت و شبکه های اجتماعی اعلام می کند.
  3. برنامه باشگاه مشتریان در قبال سایت ها و فروشگاه هایی که از این برنامه استفاده می کنند، هیچ گونه مسئولیتی ندارد و کسانی که شماره و اطلاعات خود را در برنامه باشگاه مشتریان یک سایت یا فروشگاه وارد می کنند، باید از راه های معقول خود اعتماد نسبت به حفظ حریم خصوصی و ... در آن سایت یا فروشگاه را کسب نمایند. ضمن اینکه پیوند به این سایت ها به معنای تایید محتوا، محصولات و خدمات موجود در این سایت ها و یا هر نوع ارتباط با اداره کنندگان آنها نمی باشد.
  4. باشگاه مشتریان در برخی نسخه های آنلاین خود اطلاعات مشتریان را در سرورهای خود ذخیره می کند و در برخی دیگر از نسخه ها که به صورت جداگانه اطلاعات را در دستگاه موبایل یا تبلت یا دیتابیس سایت ذخیره می کنند امکان همسان سازی داده با سرور سامانه باشگاه مشتریان وجود دارد.
  5. سامانه باشگاه مشتریان از طریق روشهای استاندارد، امنیت داده ها را فراهم می سازد و به صورت مداوم رفتار کاربران و شرایط سرور را بررسی می کند.
  6. در صورتی که به هر ترتیبی به داده ها آسیبی برسد سامانه باشگاه مشتریان اطلاعات را به نزدیک ترین نسخه پشتیبان بازگردانی می کند و به هر ترتیب در صورت هر گونه اتفاق مسئولیتی در قبال داده های قبلی بر عهده پشتیبانی سامانه باشگاه مشتریان نخواهد بود و کاربران نیز می توانند به صورت مرتب از داده های خود نسخه پشتیبان تهیه نمایند.
  7. به دلیل سهولت در پرداخت ها و استفاده از خدمات، هزینه ها در این سامانه برحسب "تومان" ارائه می شود.
  8. در صورتی که پرداخت کاربر در این سامانه بصورت ناموفق انجام و مبلغ از حساب کاربر کسر شده باشد، کاربر از طریق چت آنلاین یا تیکت باید این موضوع را پیگیری نماید. در صورتی که مبلغ پرداختی کاربر طی ۷۲ ساعت پس از پرداخت ناموفق به حساب وی برگشت داده نشد، کاربر باید اطلاعات دقیق پرداخت را از طریق تیکت یا چت آنلاین برای پشتیبانی برنامه باشگاه مشتریان ارسال کرده تا پیگیری های لازم صورت گیرد.
  9. کاربر از هر طریقی که با سامانه باشگاه مشتریان ارتباط برقرار کند، این سامانه خلاصه ای از این ارتباطات را با هدف ارتقا سرویس دهی، پیگیری های بعدی و جلوگیری از سو استفاده های احتمالی نگهداری می کند.
  10. سامانه باشگاه مشتریان برای جلوگیری از بروز ایراد، اختلال یا قطعی در سامانه نهایت تلاش خود را می کند. کاربر موافقت می نماید که در صورت بروز مشکل در استفاده از خدمات باشگاه مشتریان، صبورانه برخورد نموده و مسئولیتی متوجه پشتیبانی این سامانه نمی باشد.
  11. کاربران باید از اهلیت قانونی لازم برای استفاده از خدمات سامانه باشگاه مشتریان برخوردار باشند. چنانچه به نمایندگی از یک شخص حقوقی به عنوان کاربر این توافقنامه را پذیرفته است، می بایست دارای اختیارات قانونی لازم برای استفاده از این سامانه بوده و تضمین کند هیچ شخصی اعم از حقیقی و حقوقی ادعای دیگری در این خصوص نخواهد داشت.
  12. با ثبت نام در سامانه باشگاه مشتریان، به ما این اجازه را می دهید که بدون اطلاع قبلی نام، لوگو، آدرس سایت و مجموعه شما را در لیست مشتریان خود به نمایش سایر کاربران دربیاوریم و در صورت عدم تمایل به درج نام شما در مشتریان ما می توانید مراتب اعتراض خود را به صورت محترمانه در یک تیکت اعلام نمایید تا نسبت به حذف آن اقدام شود.
  13. کاربر حق واگذاری شناسه خود به شخص دیگر را ندارد و در صورت چنین اقدامی همه مسئولیت ها و عواقب آن برعهده کاربر مربوطه است.
  14. سامانه باشگاه مشتریان اجازه دارد در هر زمان به روزرسانی های جدید برای تمام نسخه ها را ارائه نماید. بروزرسانی ها از طریق کانال های ارتباطی و اخبار سامانه اعلام می شود.
  15. کاربر موظف است پس از اتمام مدت اعتبار نسخه خریداری شده نسبت به تمدید آن اقدام نماید. سامانه باشگاه مشتریان 10 روز قبل از انقضای مدت اعتبار نسخه ها اطلاع رسانی پیامکی انجام می دهد. ولی در صورت عدم دلیور شدن پیامک  یا در هر صورت دیگر کاربر باید خودش نسبت به تمدید اقدام نماید.
  16. پس از اتمام تاریخ اعتبار یک بسته، خدمات آن بسته مسدود می شود و تنها با تمدید بسته می توان به اطلاعات آن دسترسی پیدا کرد هر چند کاربر تنها یک روز دیگر بخواهد از داده ها استفاده کند
  17. در صورت عدم تمدید بسته تا یک ماه سامانه باشگاه مشتریان حق این را دارد که اطلاعات کاربر را به صورت کامل حذف نماید.
  18. سامانه باشگاه مشتریان به منظور پاسخگویی به سوالات و درخواست ها، امکان کسب اطلاعات شخصی کاربر شامل نام و نام خانوادگی، ایمیل و شماره تلفن وی را دارد. کاربر به این سامانه اجازه می دهد که برای پیشبرد درخواست ها، اطلاعات ارائه شده را بین کارکنان خود برای اهداف اعلام شده به اشتراک بگذارد.
  19. سامانه باشگاه مشتریان خود را پایبند به حفظ حریم خصوصی کاربران می داند ، لذا جز به حکم قانون یا دستور مقام صالح قضایی، اطلاعات کاربر و مشتریان وی در سایت باشگاه مشتریان  در اختیار هیچ فرد و یا سازمانی قرار داده نخواهد شد.
  20. مسئولیت حفظ محرمانگی اطلاعات حساب کاربری بر عهده صاحب اطلاعات است. مسئولیت هر گونه اتفاقی که در نتیجه غفلت یا کوتاهی صاحب اطلاعات حادث شود، صرفا بر عهده وی است، لذا توصیه می شود از ارسال اطلاعات و داده های محرمانه در سامانه خودداری شود. ضمن اینکه کاربر موافقت می نماید هر گونه استفاده غیرمجاز از حساب کاربری خود یا هرگونه اقدام مخل امنیت را سریعا به پشتیبانی این سامانه گزارش کند.
  21. مکاتبات کاربران با سامانه باشگاه مشتراین از طریق ایمیل و شماره همراه ثبت شده ایشان در زمان ثبت نام و از طرف سامانه باشگاه مشتریان از ایمیل به نشانی support @ customerclubapp.ir به صورت کتبی، ملاک درخواست ها می باشد. 
  22. کاربر متعهد می گردد اطلاعات صحیح و کامل خود را در زمان ثبت نام و همچنین زمان استفاده از سامانه در بخش تنظیمات کاربری درج و مسئولیت صحت این اطلاعات بر عهده کاربر می باشد. در هر صورت کاربر به اطلاعات خود دسترسی دارد و می تواند اطلاعات ناقص یا نادرست خود را اصلاح نماید. کاربر باید اطلاعات خود را برای حفظ صحت و کامل بودن آنها بروز رسانی نماید. همچنین متعهد است که از ایمیل اشتباه و نامعتبر استفاده نمی کند، هویت شخص یا اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر را جعل نمی کند یا به هر نحوی هویت اصلی خود را مخفی نمی کند.
  23. کاربر مطلع است که ارسال اطلاعات و فایل های شخصی، چه به صورت حضوری، تلفنی و یا از طریق اینترنت همیشه با خطر افشا مواجه است و هیچ سامانه ای دارای امنیت کامل نمی باشد، بنابراین این سامانه مسئولیتی در قبال نواقص امنیت تکنولوژی نخواهد داشت. با این وجود بخش فنی سامانه تمام تلاش خود را به منظور حداقل نمودن و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز و استفاده ناصحیح از اطلاعات کاربران می نماید. در هر صورت این سامانه هیچ گونه تعهدی در خصوص جبران خسارات فعلی یا آتی به کاربران در این موضوع ندارد.
  24. تمام محتویات سایت باشگاه مشتریان از قبیل متون، گرافیک، لوگو، اسکریپت ها و... متعلق به سامانه باشگاه مشتریان بوده و مشمول حمایت های مقرر در قوانین مالکیت فکری داخلی و بین المللی می باشد. همچنین هیچ یک از محتویات سایت باشگاه مشتریان قابل تولید مجدد، کپی برداری، فروش یا هر نحو سو استفاده برای مقاصد تجاری و غیرتجاری نمی باشد. هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی از این سایت حق پیگرد قانونی را برای وی محفوظ می دارد.
  25. هیچ یک از طرفین این توافقنامه به دلیل کوتاهی یا تاخیر در اجرای تعهداتش به دلیل حصول شرایطی که فراتر از کنترل معقول وی باشد، مسئول نخواهد بود و شامل موارد زیر است اگرچه محدود به آن ها نیست : آتش سوزی، سیل، زلزله، تصادف، قطع خطوط ارتباطی اینترنت، قطع برق، قطع شبکه و حوادث غیرقابل پیش بینی طبیعی و …
  26. این توافقنامه طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تنظیم شده است. هر گونه اختلاف راجع به آن از جمله انعقاد، اعتبار، تفسیر، فسخ، نقض و اجرای آن برای داوری به شورای نظام صنفی رایانه ای ارجاع و نظر آن قطعی و لازم الاجراست.
  27. سامانه باشگاه مشتریان تنها به صورت آنلاین اقدام به دریافت وجه می کند و در هیچ نقطه ای از کشور نمایندگی ندارد و کلیه سرویس ها، تراکنش های مالی و خدمات قابل ارائه فقط در سایت رسمی باشگاه مشتریان به آدرس customerclubapp.ir می باشد. در صورت مشاهده هرگونه تخلف و سو استفاده از سایت، حق پیگرد قانونی برای سامانه باشگاه مشتریان محفوظ می باشد.
  28. چنانچه هریک از شروط، تعهدات سامانه باشگاه مشتریان و کاربر، در این توافقنامه یا اجرای آنها به دلیل مغایرت با قوانین یا به موجب حکم مراجع ذیصلاح، نامعتبر و غیرقابل اجرا باشد این امر به معنای بی اعتباری سایر شروط و تعهدات نمی باشد. عدم اعمال هر یک از مقررات این توافقنامه نشانه انصراف از حق اعمال و اجرای آن در آینده نخواهد بود.
  29. ارائه خدمات به افراد و سایتهایی که فعالیت آنها مغایر با قانون کسب و کارهای آنلاین جمهوری اسلامی ایران باشد و یا اقدام به هر گونه تغییرات غیرمجاز در این سایت یا ایجاد ترافیک و فشار غیرمتعارف به منابع سرور های این سایت بدون هماهنگی قبلی نمایند، میسر نخواهد بود و در صورت مشاهده چنین مواردی، حساب کاربری مربوطه بدون اطلاع قبلی مسدود و در صورت خرید بسته، هزینه پرداختی نیز به عنوان خسارت و بخشی از تخلف از قوانین این سامانه محاسبه و عودت داده نخواهد شد.
  30. با توجه به اینکه در برخی نسخه ها مانند نسخه وب، اینستاوب و اندروید امکان ثبت مکمل آدرس اختصاصی برای کاربر وجود دارد، کاربر حق ندارد از عناوین برندهای ثبت شده برای خود بدون مجوز لازم استفاده نماید. و در صورتی که این کار اتفاق بیفتد و صاحب برند معترض شود کاربر باید نسبت به وی پاسخگو باشد و سامانه باشگاه مشتریان حق این را دارد که با دریافت مدارک لازم از فرد معترض مانند آگهی ثبت برند یا اطلاعات شناسنامه ای آدرس را با هماهنگی کاربر تغییر دهد. 
  31. سامانه باشگاه مشتریان، جهت توسعه در میان فروشگاه ها و مشاغل حضوری و اینترنتی، سیستم معرفی ایجاد کرده است که هر کسی با روش های تعیین شده در این سامانه می تواند اقدام به معرفی سامانه کرده و از وجه اولین خرید توسط افراد معرفی شده درصدی را به صورت اعتبار دریافت کنند.
  32. ایجاد محدودیت معرفی به سامانه و شرایط تسویه کاملا و به صورت همیشگی در اختیار و بر عهده پشتیبانی سامانه باشگاه مشتریان است و در هر زمان امکان تغییر شرایط وجود خواهد داشت. البته اعتبار قبل از تغییر شرایط تسویه با قوانین قبلی قابل تسویه خواهد بود.
  33. معرفی به سامانه و هدیه ای که داده می شود به عنوان شغل و پرداخت حقوق نمی باشد و از باب هدیه می باشد و اموری مانند مالیات و ... شامل آن نخواهد شد.
  34. سامانه دارای ذخیره مستمر رفتار کاربر در سامانه می باشد و در صورت مشاهده فعالیت غیرمجاز همانند فعالیت شبیه هک یا ارسال اطلاعات غیرمجاز برای کشف فرایند سامانه باعث مسدود شدن خودکار کاربر شده و در صورتی که پشتیبانی سامانه از روی فعالیت ها تشخیص به اختلال گری کاربر پیدا کرد بدون بازگشت هیچ وجهی مسدودی کاربر ادامه یافته و کاربر حق اعتراض نخواهد داشت.
  35. سامانه باشگاه مشتریان، به هیچ وجه ارسال پیامک، ایمیل یا دیگر استفاده ها از اطلاعات مشتریان صاحبان مشاغل نخواهد داشت. 
  36. سامانه باشگاه مشتریان اجازه آمارگیری کلی از مشتریان، جهت توسعه سامانه در راستای خدمات بهتر را دارد.
  37. کاربران سامانه باشگاه مشتریان، با استفاده از مجموعه خدمات این سامانه اجازه می دهند که در زمینه های احراز هویت، اطلاع رسانی در مورد سرویس های خریداری شده، اطلاع رسانی در مورد پروموشن ها و جشنواره های تخفیف، به شماره ثبت شده آنها پیامک ارسال شود. در تنظیمات حساب کاربری گزینه هایی برای غیرفعال کردن برخی از این پیامک ها وجود دارد.

 

آخرین بروزرسانی این صفحه : 1401/6/07  00:30